آموزش زبان انگليسي از طريق فيلم به زبان انگليسي(آنابل)

۱۲ بازديد

 

به منظور ايجاد فضائي كاملاً متفاوت و در عين حال آموزشي براي زبان آموزان موسسه زبان سفير گفتمان  هر ماه برنامه اي تحت عنوان «آموزش و نمايش فيلم به زبان انگليسي در سالن سينما»به صورت ماهيانه و با همكاري سينما پرديس قلهك برگزار مي گردد. اين برنامه با هدف توانمند سازي زبان آموزان در چهار مهارت زباني و در محيطي فراتر از كلاس و به جهت ايجاد فرصتي مناسب براي فعال سازي آموخته هاي ايشان طراحي و تهيه گرديده است.

«برنامه ي آموزش و نمايش فيلم به زبان انگليسي» يكبار در ماه در سالن سينما پرديس قلهك برگزار مي گردد. زبان آموزان كليه ي واحد هاي آكادمي زبان سفير گفتمان در تهران و شهرستان مي توانند از طريق پوسترهايي كه در بردهاي كلاسي نصب مي شوند از روز و تاريخ برگزاري اطلاعات لازم را كسب نموده و با تهيه ي بليط از كانتر ثبت نام و يا صندوق واحدهاي آموزشي جهت حضور در دوره هاي آموزش و نمايش فيلم ثبت نام كنند. زبان آموزان در روز برگزاري با ارائه بليط خريداري شده و دريافت بسته ي ويژه ي فعاليت هاي آموزشي وارد سالن سينما شده و در اين دوره هاي آموزشي شركت مي كنند.

 بسته ي فعاليت هاي آموزشي:

در هر دوره ازبرنامه آموزش و نمايش فيلم، يك بسته فعاليت هاي آموزشي به زبان آموزان ارائه مي گردد، در يك فرآيند خاص و با نظارت اداره كل پژوهش در واحد تحقيق و توسعه دفتر مركزي آكادمي زبان سفير گفتمان تهيه و تنظيم مي گردد. در اين بسته فعاليت هاي آموزشي به چهار بخش اصلي تقسيم مي شود:

فعاليت هاي قبل از تماشاي فيلم

فعاليت هاي حين تماشاي فيلم

فعاليت هاي پس از تماشاي فيلم

فعاليت هاي منزل

به علاوه در ابتدا و انتهاي بسته آموزشي مطالب جامع و متنوعي گردآوري گرديده كه در مورد محتواي فيلم، نوع فيلم، اطلاعات عمومي مربوط به فيلم و … اطلاعات بسيار مفيد زمينه اي در اختيار زبان آموزان قرار مي دهد.

نام فيلم: آنابل

ژانر: ترسناك

تاريخ برگزاري: دوشنبه 96/11/23

ساعت: 15 الي 18

محل برگزاري: پرديس سينمايي قلهك

*** براي دانشجويان 20 ترم به بالا نيم بهاء ***

درباره فيلم:

آنابل: آفرينش (Annabelle: Creation) يك فيلم آمريكايي در سبك فراطبيعي و ترسناك، به نويسندگي گري دوبرمن و كارگرداني ديويد اف. سندبرگ است. آنابل: آفرينش پيش‌درآمدي بر فيلم آنابل (۲۰۱۴) و چهارمين قسمت در مجموعه فيلم‌هاي احضار  (Conjuring)محسوب مي‌شود. در اين فيلم بازيگراني همچون استفاني سيگمن، تاليثا بيتمن، لولو ويلسون، آنتوني لاپاليا و ميراندا اتو ايفاي نقش مي‌كنند. اين فيلم در ۱۱ اوت ۲۰۱۷ در ايالات متحده اكران شد.

خلاصه داستان:

داستان قسمت دوم فيلم آنابل درباره خانواده مولينز است.پدر خانواده شغل عروسك سازي دارد و آنابل، يكي از عروسك‌هاي ساخته شده توسط او مي‌باشد. سال‌ها پس از درگذشت دردناك دختر كوچك خانواده مولينز، آن‌ها ميزبان يك كشيش و چند كودك يتيم همراه او مي‌شوند و براي مدتي در خانه خود به آن‌ها پناه مي‌دهند. در طول اقامت آن‌ها، يكي از اين كودكان با آنابل مواجه مي‌شود و سپس اين موجود ترسناك كارهاي شيطاني و وحشت‌آفرين خود را آغاز مي‌كند.

 جهت كسب اطلاعات بيشتر با واحد طرح و برنامه دفتر مركزي موسسه زبان سفير گفتمان تماس حاصل فرمائيد :

۸۴۳۴۷۱۲۱ و ۰۹۱۲۹۴۱۲۴۲۲

آدرس محل نمايش :

خيابان شريعتي، خيابان يخچال، سينما پرديس قلهك(دسترسي:ايستگاه متروي قلهك)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.